• Početna
  • O meni
    • PRESS
  • Kontakt
  • YouTube kanal
  • Predavanja
  • Blog
    • Monodrama VETAR I ZASTAVE uz ovacije izvedena premijerno na velikoj sceni Doma Kulture Čačak
    • 4 razloga zbog kojih nosim pametan sat
    • Ljubav na prvi pogled
    • Muza
    • London zove daleke gradove
    • Srećan rođendan Kralju
    • Advertisng by Šekspir
    • Đorđe Krstić ”Babakaj”
    • Pojedi tu žabu – Brajan Trejsi
    • ”Umetnost pobede” FIL NAJT

Категорије

  • Bioskop
  • Društvene mreže
  • Edukacija
  • Fashion
  • Kultura
  • Lifestyle
  • Literatura
  • Muzika
  • Nega i moda
  • Pozorište
  • Tehnologija
  • Umetnost
Preduzetnica na delu
  • Početna
  • O meni
    • PRESS
  • Kontakt
  • YouTube kanal
  • Predavanja
  • Blog
    • Monodrama VETAR I ZASTAVE uz ovacije izvedena premijerno na velikoj sceni Doma Kulture Čačak
    • 4 razloga zbog kojih nosim pametan sat
    • Ljubav na prvi pogled
    • Muza
    • London zove daleke gradove
    • Srećan rođendan Kralju
    • Advertisng by Šekspir
    • Đorđe Krstić ”Babakaj”
    • Pojedi tu žabu – Brajan Trejsi
    • ”Umetnost pobede” FIL NAJT
0

Preduzetnica na delu

  • Početna
  • O meni
    • PRESS
  • Kontakt
  • YouTube kanal
  • Predavanja
  • Blog
    • Monodrama VETAR I ZASTAVE uz ovacije izvedena premijerno na velikoj sceni Doma Kulture Čačak
    • 4 razloga zbog kojih nosim pametan sat
    • Ljubav na prvi pogled
    • Muza
    • London zove daleke gradove
    • Srećan rođendan Kralju
    • Advertisng by Šekspir
    • Đorđe Krstić ”Babakaj”
    • Pojedi tu žabu – Brajan Trejsi
    • ”Umetnost pobede” FIL NAJT
0

In Društvene mreže

Šta je i kako se računa Instagram engagement rate?

841 Views Be first to comment

Šta je engagement rate?

Da li pokuštavate da postanete influenser ?

Da li ste kompanija koja želi da sarađuje sa influenserom ?

U oba slučaja, ovo je članak za vas.

Engagement Rate je merna jedinica koja procentualno pokazuje verovatnoću interakcije pratilaca sa sadržajem na instagram profilu.

Nije važno da li profil ima milion pratilaca (evo zašto se kupovina istih ne isplati) već koliko ti pratioci imaju interakciju (čitaju i reaguju) na sadržaj. To je posebno važno za brendove/kompanije koje bi angažovale influensera. A influenseru je važno, jer veći Engagement Rate donosi bolje saradnje.

Engagement Rate je od krucijalne važnosti za kreiranje jasne slike o uticaju koji neki profil/influenser ima.


Kako se izračunava engagement rate?


ZA IZRAČUNAVANJE ENGAGEMENT RATE a KLIKNI DA DUGME ISPOD:

IZRAČUNAJ ENGAGEMENT RATE
Share

Previous Post

Monodrama VETAR I ZASTAVE…

In Kultura

Monodrama VETAR I ZASTAVE uz ovacije izvedena premijerno na velikoj sceni Doma Kulture Čačak

View Post

Next Post

Poznati izvođači i voditelji dodele…

In Lifestyle

Poznati izvođači i voditelji dodele nagrada 2022 PEOPLE'S CHOICE AWARDS U sredu 7. decembra na Kanalu E!

View Post

PRETRAGA

MENI

  • Početna
  • O meni
    • PRESS
  • Kontakt
  • YouTube kanal
  • Predavanja
  • Blog
    • Monodrama VETAR I ZASTAVE uz ovacije izvedena premijerno na velikoj sceni Doma Kulture Čačak
    • 4 razloga zbog kojih nosim pametan sat
    • Ljubav na prvi pogled
    • Muza
    • London zove daleke gradove
    • Srećan rođendan Kralju
    • Advertisng by Šekspir
    • Đorđe Krstić ”Babakaj”
    • Pojedi tu žabu – Brajan Trejsi
    • ”Umetnost pobede” FIL NAJT

Poslednji video sa mog kanala:

https://www.youtube.com/watch?v=HU_Y_sDJwpU

Pretplatite se na moj Bilten

© 2023 Preduzetnica na delu - All Rights Reserved.

Управљајте сагласности колачића
Да бисмо пружили најбоље искуство, користимо технологије попут колачића за чување и/или приступ информацијама о уређају. Сагласност са овим технологијама ће нам омогућити да обрађујемо податке као што су понашање при прегледању или јединствени ИД-ови на овој веб локацији. Непристанак или повлачење сагласности може негативно утицати на одређене карактеристике и функције.
Функционално Увијек активан
Техничко складиштење или приступ је стриктно неопходан за легитимну сврху омогућавања коришћења одређене услуге коју изричито захтева претплатник или корисник, или за једину сврху обављања преноса комуникације преко електронске комуникационе мреже.
Преференце
Техничко складиштење или приступ су неопходни за легитимну сврху чувања преференција које не захтевају претплатник или корисник.
Статистика
Техничко складиште или приступ који се користи искључиво у статистичке сврхе. Техничко складиште или приступ који се користи искључиво у анонимне статистичке сврхе. Без судског позива, добровољне сагласности од стране вашег Интернет провајдера или додатне евиденције треће стране, информације сачуване или преузете само за ову сврху се обично не могу користити за вашу идентификацију.
Маркетинг
Техничко складиште или приступ су потребни за креирање корисничких профила за слање реклама или за праћење корисника на веб локацији или на неколико веб локација у сличне маркетиншке сврхе.
Управљајте опцијама Управљајте услугама Управљајте добављачима Прочитајте више о овим сврхама
Прикажи подешавања
{title} {title} {title}